REKLAMAČNÝ PORIADOK
Reklamačný poriadok
Internetovej stránky www.renosteracademy.sk
Všeobecné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len "Občiansky zákonník"), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení /ďalej iba "Zákon o ochrane spotrebiteľa"/, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v platnom znení a zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v platnom znení.
Predávajúcim je obchodná spoločnosť RENOSTER ACADEMY s.r.o. , Lipová 1 080 01 Prešov IČO:51993031 , DIČ: 2120871588 , zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov , oddiel: Sro, Vložka číslo: 37248/P, email: info@renosteracademy.sk, telefónne číslo: +421 907 355 744 (ďalej len "predávajúci").
- Predávajúci je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému prostredníctvom ktorého prevádzkuje internetovú stránku a poskytuje služby na doméne s názvom www.renosteracademy.sk (ďalej aj "Internetová stránka").
Poskytovateľom služieb ponúkaných prostredníctvom internetovej stránky je Predávajúci.
Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá má záujem o služby ponúkané Predávajúcim a ktorá vyplnila objednávku služieb na Internetovej stránke a uzatvorila s Predávajúcim zmluvu.
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.
- Službami sa rozumejú služby, ktoré Predávajúci ponúka prostredníctvom Internetovej stránky a má zverejnené v ponuke na Internetovej stránke – ide o poskytovanie kurzov a školení.
- Zmluvou sa rozumie Zmluva o poskytnutí služieb – ide o zmluvu, predmetom ktorej je poskytovanie Kupujúcim zvoleného kurzu alebo školenia.
- Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti kupujúceho – spotrebiteľa pri uplatňovaní práv z vád služieb v zmysle uzatvorenej zmluvy o poskytnutí služieb, ktorá bola uzatvorená na diaľku s predávajúcim prostredníctvom internetovej stránky predávajúceho www.renosteracademy.sk
Definícia reklamácie
Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.
Spôsob uplatnenia reklamácie
Reklamáciu môže účastník vzdelávacieho podujatia RENOSTER ACADEMY, s.r.o. nahlásiť nasledujúcimi spôsobmi:
- Písomne: Zaslaním sťažnosti na adresu sídla spoločnosti RENOSTER ACADEMY s.r.o.
- E-mailom: Na adresu info@renosteracademy.sk
- Telefonicky: Na telefónne číslo +421 908 673 383
Účastník má právo uplatniť reklamáciu do 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia.
Riešenie reklamácie
RENOSTER ACADEMY, s.r.o. sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie inštitúcia poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.
Formy riešenia reklamácie:
Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
- Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
- Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
- Vrátenie zaplatenej sumy
- Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom
Záverečné ustanovenia:
Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti
reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované inštitúciou.