Rozvoj komunikačných zručností v osobnom a telefonickom styku

Profil absolventa

Kurz je určený pre všetkých záujemcov, ktorí majú záujem pracovať v styku so zákazníkmi.

Cieľom kurzu je absolventov naučiť správne komunikovať v osobnom a telefonickom styku, zlepšiť ich komunikačné a prezentačné zručnosti. Kurz sa orientuje na rozšírenie osobnostných kompetencií potrebných v pracovnom prostredí. Vďaka kurzu dokážu účastníci zlepšiť svoje komunikačné a sociálne zručnosti. Obsah kurzu je zameraný na princípy úspešnej komunikácie, rozvoj osobnosti, sebadôvery a sebaprezentácie. Absolventi kurzu budú vedieť vhodne vystupovať a komunikovať so zákazníkmi. Budú vedieť usmerňovať komunikáciu so zákazníkom spôsobom, ktorý prinesie vzájomné porozumenie, akceptovanie a zlepšenie spolupráce. Budú ovládať proces efektívnej komunikácie. Dokážu vhodne reagovať na námietky zákazníkov a správne reagovať vhodnou argumentáciou.

V rámci kurzu budete mať možnosť získať nové poznatky a skúsenosti aj od skúsených predajcov, ktorí Vám poskytnú užitočné rady a tipy, ako správnou komunikáciou dosiahnuť svoje ciele.

Obsah kurzu

Úvod do komunikácie

  • význam komunikácie v pracovnom prostredí,
  • rozdiel medzi verbálnou a neverbálnou komunikáciou.

 Osobná komunikácia

  • aktívne počúvanie a spätná väzba,
  • asertívna komunikácia,
  • zvládanie konfliktov a ťažkých situácií,
  • reč tela a neverbálne signály.

Telefonická komunikácia

  • zásady profesionálnej telefonickej etikety,
  • vedenie rozhovoru krok za krokom,
  • typické situácie pri telefonátoch so zákazníkmi,
  • riešenie námietok a sťažností po telefóne.

Komunikačné techniky pre prax

  • kladenie otázok a práca s informáciami,
  • budovanie dôvery a pozitívneho dojmu,
  • prispôsobenie štýlu komunikácie rôznym typom klientov.

Modelové situácie a tréning

  • hranie rolí (role-play) v osobnom aj telefonickom styku,

  • analýza vlastného prejavu a spätná väzba od lektora,
  • praktické cvičenia na posilnenie istoty v komunikácii.

    Tento kurz je skvelou investíciou pre každého, kto chce svoje komunikačné a prezentačné zručnosti zdokonaliť a stať sa úspešným.

Cena Kurzu:

400 €/ ZADARMO* pre nezamestnaných, alebo 80% dotácia pre zamestnaných vďaka projektu Zručnosti pre Trh práce cez UPSVaR

* Kurz zadarmo je pre nezamestnaných evidovaných na Úrade práce, ktorým úrad kurz schválil cez projekt Zručnosti pre trh práce

Trvanie kurzu:

16 hodín/2 dni


Miesto realizácie kurzu:

prezenčne - Prešov

online formou aplikácie Zoom


Požiadavky na vybavenie:

PC/notebook, pripojenie na internet, v prípade potreby PC zapožičiame


Termíny kurzu:

Kurzy otvárame podľa záujmu


Forma a metóda vzdelávania:

Dištančné vzdelávanie - online so živým lektorom prostredníctvom Zoom

Prezenčné vzdelávanie - účasť na vzdelávaní v školiacej miestnosti (Prešov)

Výklad a praktické cvičenia


Vstupné požiadavky:

SŠ vzdelanie,

Certifikát o absolvovaní kurzu

ÁNO

Lektor

Marek Jankanič


Hodnotenie

Účastníkov hodnotíme kombináciou krátkych testov, simulácií predajných situácií, prezentácií a spätnej väzby od lektora. Dôraz kladieme na praktické zručnosti a okamžité využitie v praxi. 


Prečo absolvovať kurz?

  • Zvýšite úspešnosť svojich predajov pomocou účinných techník, argumentácie a práce s námietkami.

  • Naučíte sa, ako správne viesť obchodný rozhovor, identifikovať potreby zákazníka a uzatvárať dohodu.

  • Zlepšíte komunikáciu, verbálnu a neverbálnu, aby ste pôsobili dôveryhodne a profesionálne.

  • Získate praktické nástroje a návody, ktoré môžete ihneď využiť vo svojej obchodnej praxi.

  • Posilníte svoje sebavedomie v predaji a rozviniete schopnosť ovplyvňovať rozhodovanie zákazníkov.

Pre koho je kurz určený?

  • Pre ľudí, ktorí už pracujú v predaji alebo obchodnej oblasti, ale chcú sa zdokonaliť.

  • Pre tých, ktorí často komunikujú so zákazníkmi – či už osobne, telefonicky alebo online.

  • Pre obchodníkov, marketingových a predajných zástupcov, manažérov predajných tímov.

  • Pre samostatných podnikateľov alebo malé firmy, ktoré chcú zlepšiť svoje predajné výsledky.

  • Pre každého, kto chce získať zručnosti, ktoré mu pomôžu efektívnejšie presvedčiť a rozšíriť zákaznícku základňu.

Máte záujem o tento kurz?

Vyplňte tento formulár a my sa Vám ozveme!