VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Obchodné podmienky
Internetovej stránky www.renosteracademy.sk

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA A VYMEDZENIE POJMOV

Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj "VOP") sa riadia právne vzťahy medzi obchodnou spoločnosťou RENOSTER ACADEMY s.r.o. , Lipová 1 080 01 Prešov, IČO: 51993031 , DIČ: 2120871588 , zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov , oddiel: Sro, Vložka číslo: 37248/P, email: info@renosteracademy.sk, telefónne číslo: +421 907 355 744 (ďalej tiež ako "Predávajúci¨) a každou osobou, ktorá je objednávateľom služieb, ponúkaných Predávajúcim na Internetovej stránke Predávajúceho. Kontakt na predávajúceho je: email: info@renosteracademy.sk, telefónne číslo: +421 907 355 744

  • Predávajúci je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému prostredníctvom ktorého prevádzkuje internetovú stránku a poskytuje služby na doméne s názvom www.renosteracademy.sk (ďalej aj "Internetová stránka").
  • Poskytovateľom služieb ponúkaných prostredníctvom internetovej stránky je Predávajúci.
  • Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá má záujem o služby ponúkane Predávajúcim a ktorá vyplnila objednávku služieb na Internetovej stránke a uzatvorila s Predávajúcim zmluvu.
  • Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.
  • Službami sa rozumejú služby, ktoré Predávajúci ponúka prostredníctvom Internetovej stránky a má zverejnené v ponuke na Internetovej stránke – ide o poskytovanie kurzov a školení.
  • Zmluvou sa rozumie Zmluva o poskytnutí služieb – ide o zmluvu, predmetom ktorej je poskytovanie Kupujúcim zvoleného kurzu alebo školenia.
  • Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:

Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj

Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 051/772 15 97 

Formulár na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

  • V prípade akýchkoľvek sťažností, alebo podnetov, môže spotrebiteľ tieto sťažnosti a podnety adresovať predávajúcemu, pričom odporúčame spotrebiteľom, aby na zasielanie sťažností a podnetov predávajúcemu využili emailovú adresu predávajúceho: info@renosteracademy.sk. Akákoľvek sťažnosť bude posúdená a vybavená do 10 pracovných dní v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Pričom o jej vybavení informujeme spotrebiteľa rovnakou formou, akou spotrebiteľ sťažnosť, alebo podnet predávajúcemu doručil.

2. OBJEDNÁVKA SLUŽIEB – UZATVORENIE ZMLUVY O POSKYTNUTÍ SLUŽIE

  • Návrhom na uzatvorenie zmluvy o poskytnutí služieb zo strany kupujúceho, je objednávka služieb realizovaná prostredníctvom elektronického formulára na Internetovej stránke predávajúceho alebo prostredníctvom emailu zaslaného na emailovú adresu predávajúceho. K akceptácii objednávky služieb zo strany predávajúceho, a teda k uzatvoreniu zmluvy, dochádza na základe emailového alebo telefonického potvrdenia o prijatí objednávky zo strany predávajúceho, ktoré bude zaslané kupujúcemu na emailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke služieb.

  • Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká poskytnutím objednaných služieb.
  • Zmluva môže zaniknúť aj dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od nej.

3. CENA ZA SLUŽBY A PLATOBNÉ PODMIENKY

  • Cena služieb objednávaných prostredníctvom Internetovej stránky (ďalej len "cena za služby") je uvedená na internetovej stránke, a to samostatne pre každú službu a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim.  
  • Obsah služieb poskytovaných predávajúcim, ako aj dĺžka poskytovania služieb a bližšie podmienky, sú uvedené na internetovej stránke Predávajúceho.
  • Základným platidlom je mena euro.
  • Cena za služby sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňažných prostriedkov na účet Predávajúceho.
  • Odoslaním objednávky Kupujúci uvedené ceny akceptuje. Uvedená cena je konečná vrátane dane z pridanej hodnoty.

4. SPÔSOBY PLATBY

  • Za služby ponúkané predávajúcim môže kupujúci platiť nasledovným spôsobom:
  • Platba bezhotovostným prevodom alebo vkladom na účet predávajúceho, na základe predfaktúry vystavenej predávajúcim – nie je spoplatnená
  • Platba bezhotovostným prevodom alebo vkladom na účet predávajúceho, na základe faktúry vystavenej predávajúcim – nie je spoplatnená

5.  POSKYTNUTIE SLUŽIEB

  • Predávajúci poskytne službu v rozsahu a v období, v závislosti od voľby kupujúceho. Rozsah služieb, ich cena, obsah, bližšia špecifikácia a doba v akej budú služby poskytnuté, sú uvedené na internetovej stránke predávajúceho a budú kupujúcemu oznámené ešte pred uzatvorením zmluvy.
  • Poskytnutie služieb predávajúcim sa uskutoční spôsobom, ktorý závisí od druhu objednanej služby. Spôsob poskytnutia služby bude uvedený na internetovej stránke predávajúceho.
  • V prípade, ak bude obsahom služby poskytnutie kurzu alebo školenia prezenčnou formou, bude služba poskytnutá v priestoroch Predávajúceho, na adrese uvedenej na internetovej stránke Predávajúceho, v súvislosti s konkrétnou službou.
  • V prípade, ak bude obsahom služby poskytnutie kurzu alebo školenia dištančnou formou, bude služba poskytnutá online prostredníctvom aplikácie ZOOM alebo inej aplikácie, uvedenej na internetovej stránke Predávajúceho, v súvislosti s konkrétnou službou. Na to, aby Kupujúci mohol v celom rozsahu využiť službu, musí mať v čase jej poskytnutia internetové pripojenie a aktuálnu verziu aplikácie ZOOM alebo inej aplikácie, uvedenej na internetovej stránke Predávajúceho, v súvislosti s konkrétnou službou.
  • Po úplnom poskytnutí služby zo strany Predávajúceho a absolvovaní všetkých školení a/alebo kurzov, ktoré sú obsahom služby, zo strany Kupujúceho, bude Kupujúcemu vystavené potvrdenie alebo certifikát / osvedčenie (prípadne iný doklad potvrdzujúci poskytnutie služby a absolvovaniu školenia / kurzu) tak, ako je to uvedené na internetovej stránke Predávajúceho.
  • Kupujúci nie je oprávnený žiadnym spôsobom rozširovať obsah poskytnutý kupujúcemu na základe uzatvorenej zmluvy, ani akúkoľvek jeho časť. Kupujúci nie je tiež oprávnený obsah poskytnutý kupujúcemu ani akúkoľvek jeho časť nijakým spôsobom sprístupňovať tretím osobám, rozmnožovať ani upravovať, či iným spôsobom do neho zasahovať alebo ho používať spôsobom iným ako pre svoje vlastné potreby.
  • Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností Predávajúci a Kupujúci prehlasujú, že ešte pred odoslaním objednávky, sú Kupujúcemu oznámené prostredníctvom internetovej stránky, všetky vlastnosti služby, a to najmä: obsah služby / začiatok a koniec poskytovania služby / miesto, dátum, čas a spôsob poskytovania služby / informácia o cene / informácie o vydanom potvrdení, certifikáte alebo inom dokumente o absolvovaní kurzu alebo školenia / podmienky pre úspešné absolvovanie kurzu alebo školenia. Časy, dátumy, dĺžka trvania a miesta jednotlivých školení / kurzov v rámci poskytovanej služby, budú Kupujúcemu oznámené ešte pred uzatvorením zmluvy.
  • Ochrana autorských práv a duševného vlastníctva

    1. Vzdelávacie materiály, kurzy, školenia, obsah a všetky sprievodné dokumenty poskytované Predávajúcim sú autorským dielom alebo sú chránené vhodnými licenciami a sú vlastníctvom Predávajúceho (alebo majiteľov práv, od ktorých má Predávajúci súhlas).

    2. Predávajúci má právo technicky chrániť tieto materiály (napr. pomocou vodotlače, digitálnych ochranných prvkov alebo iných technológií), aby sa zabránilo neoprávnenému šíreniu alebo kopírovaniu.

    3. Kupujúci získa prístup k materiálom výhradne na použitie v rámci kurzu/školenia, a to pre svoju osobnú potrebu. Kupujúci nie je oprávnený materiály ďalej šíriť, kopírovať, sprístupňovať tretím osobám, upravovať ich, ani ich využívať komerčne bez výslovného písomného súhlasu Predávajúceho alebo autora.

    4. Vzdelávacie materiály môžu obsahovať ochranné prvky (napr. vodotlač), ktoré Kupujúci nesmie odstrániť, zakrývať ani upravovať.

    5. V prípade porušenia práv duševného vlastníctva Predávajúci môže požadovať náhradu škody, zablokovanie prístupu k obsahu alebo iné právne kroky podľa platných právnych predpisov.

6. ODSTÚPENIE KUPUJÚCEHO OD KÚPNEJ ZMLUVY BEZ UVEDENIA DÔVODU

  • Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
  • Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, odstúpenie od zmluvy oznámiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty Predávajúcemu, alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu predávajúceho, ktorá je RENOSTER ACADEMY s.r.o. , Lipová 1 080 01 Prešov.

  • Odstúpenie od zmluvy možno u predávajúceho uplatniť v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (napr. e-mail). Uplatnenie odstúpenia od zmluvy je možné uskutočniť aj prostredníctvom Formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je sprístupnený na webovej stránke predávajúceho. Spotrebiteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj ústne a to najmä jednoznačne formulovaným vyhlásením spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy. Odporúčame spotrebiteľovi aby v odstúpení od zmluvy uviedol dátum objednania služieb, službu, od ktorej odstupuje, meno a priezvisko, adresu predávajúceho a číslo účtu, na ktorý mu budú vrátené všetky platby, ktoré poskytol predávajúcemu z odstupujúcej zmluvy (v opačnom prípade predávajúci vráti spotrebiteľovi platbu za službu rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe).  Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia.

  • Môžete využiť formulár odstúpenia od kúpnej zmluvy. Uvedený formulár je voľne prístupný k nahliadnutiu aj stiahnutiu na internetovej stránke predávajúceho.
  • Predávajúci vráti zaplatené plnenie za služby do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy.
  • Vzhľadom k charakteru poskytovanej služby, nevzniknú spotrebiteľovi v prípade odstúpenia od zmluvy žiadne osobitné náklady (ako by tomu bolo napríklad v prípade vrátenia tovaru).
  • Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
  • Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

7. OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ÚČASTNÍKOV FINANCOVANÝCH CEZ ÚRAD PRÁC

  • Tieto osobitné podmienky sa vzťahujú na Užívateľov, ktorým bola schválená úhrada ceny Služby (kurzovného) alebo jej časti prostredníctvom príspevku z príslušného Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny (ÚP) v rámci niektorého z projektov alebo nástrojov aktívnej politiky trhu práce.
  • Účastník nastupujúci na kurz cez program Úradu práce sa zaväzuje rešpektovať a dodržiavať všetky pokyny Úradu práce vrátane povinností, ktoré mu vyplývajú z Dohody o poskytnutí príspevku na rekvalifikáciu (ďalej len "Dohoda"), ktorú záujemca uzavrel pred otvorením kurzu s Úradom práce. 
  • Užívateľ berie na vedomie, že úhrada ceny Služby zo strany ÚP je podmienená splnením viacerých podmienok stanovených ÚP a Poskytovateľom. V prípade, že ÚP neuhradí Poskytovateľovi plnú dohodnutú cenu Služby alebo jej časť z akéhokoľvek dôvodu spočívajúceho na strane Užívateľa, je Užívateľ povinný uhradiť Poskytovateľovi neuhradenú sumu (rozdiel medzi dohodnutou cenou a sumou uhradenou ÚP, prípadne celú cenu, ak ÚP neuhradí nič) zo svojich vlastných finančných prostriedkov. Medzi takéto dôvody na strane Užívateľa patria najmä (ale nie výlučne):
  • a) nepodanie žiadosti o úhradu príspevku na ÚP riadne a včas, vrátane všetkých požadovaných dokumentov a príloh;
  • b) nedodržanie podmienok stanovených v dohode medzi Užívateľom a ÚP alebo v interných predpisoch ÚP;
  • c) nedodržanie podmienok účasti na Službe stanovených Poskytovateľom v týchto VOP (napr. pravidlá správania, dochádzka);
  • d) prekročenie maximálnej povolenej miery absencie na Službe, či už ospravedlnenej alebo neospravedlnenej, ak táto absencia vedie k odmietnutiu úhrady zo strany ÚP;
  • e) predčasné ukončenie účasti na Službe zo strany Užívateľa pred jej riadnym absolvovaním;
  • f) neúspešné absolvovanie Služby (napr. neúspešné zloženie záverečnej skúšky, ak je relevantná a podmienkou úhrady zo strany ÚP);
  • g) akýkoľvek iný dôvod vyplývajúci z konania alebo opomenutia Užívateľa, ktorý má za následok neposkytnutie alebo krátenie príspevku zo strany ÚP.
  • V prípade vzniku povinnosti Užívateľa uhradiť cenu Služby alebo jej časť podľa bodu 8.2, Poskytovateľ písomne (e-mailom alebo poštou) vyzve Užívateľa na úhradu dlžnej sumy. Užívateľ je povinný túto sumu uhradiť Poskytovateľovi v lehote 15 kalendárnych dní od doručenia výzvy na účet uvedený vo výzve.

  •  Ak si Užívateľ nesplní svoju povinnosť uhradiť dlžnú sumu podľa bodu 8.3 riadne a včas, dostáva sa do omeškania. Poskytovateľ má v takom prípade nárok na úrok z omeškania v zákonnej výške a zároveň si môže uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý, aj začatý, deň omeškania. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Poskytovateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Užívateľom, a to aj vo výške presahujúcej zmluvnú pokutu.


8. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE O KURZOCH 

Podrobné organizačné pokyny (miesto, termín konania a iné dôležité informácie) zašle RENOSTER ACADEMY  záujemcom v dostatočnom časovom predstihu pred konaním kurzu na ich kontaktné e- mailové adresy oznámené RENOSTER ACADEMY .

8.2. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu termínu otvorenia kurzu o čom bude záujemca upovedomený na e – mailovú adresu. V prípade, že sa na príslušný kurz prihlási alebo nastúpi nedostatočný počet záujemcov si spoločnosť vyhradzuje právo na zrušenie kurzu o čom bude záujemca upovedomený na e – mailovú adresu. RENOSTER ACADEMY nie je zaviazaná poskytovať akékoľvek náhrady alebo kompenzácie záujemcovi alebo účastníkovi v prípade zmeny termínu alebo zrušenia kurzu. 

8.3. V prípade kurzu, ktorý je realizovaný prezenčnou formou sa v prvý deň konania kurzu koná registrácia. Presný čas, kedy je možné registráciu vykonať, bude uvedený v organizačných pokynoch. Pri registrácii osoby poverené RENOSTER ACADEMY overia totožnosť registrujúcej sa osoby a v prípade, že táto osoba je prihlásená na kurz odovzdajú tejto osobe Registračný formulár. Po riadnom vyplnení Registračného formulára a oboznámením sa s ním, je možné zúčastniť sa kurzu. Je potrebné vyjadriť výslovný súhlas s oboznámením sa s Registračným formulárom. Osoby so zdravotným postihnutím, či špecifickými potrebami (alebo trpiacimi epilepsiou, cukrovkou, srdcovými ochoreniami, problémami s dýchaním, atď.) sú povinní RENOSTER ACADEMY informovať o ich postihnutí alebo špecifických potrebách a prípadných požiadavkách pred začatím kurzu. 

8.4. Alkohol, drogy a iné omamné a psychotropné látky sú prísne zakázané. Účastník je povinný rešpektovať zákaz fajčenia v priestoroch realizácie kurzu a rešpektovať pravidlá uložené prenajímateľom priestorov, v ktorých sa kurz realizuje. RENOSTER ACADEMY má počas registrácie právo odoprieť účasť na kurze osobe, u ktorej má podozrenie, že užila alkohol, drogy, omamné či iné psychotropné látky. Každý Účastník s podozrením, že je pod vplyvom alkoholu, drog, omamnej alebo psychotropnej látky môže byť požiadaný, aby okamžite opustil kurz a je povinný takejto žiadosti vyhovieť. V prípade, že sa Účastník kurzu bude správať ironicky, neslušne, či inak rušivo počas kurzu, a to napriek tomu, že k tomu nebol vyzvaný, bude požiadaný, aby okamžite opustil kurz a je povinný takejto žiadosti vyhovieť. V takýchto prípadoch nevzniká právo na vrátenie ceny kurzu. 

8.5. V cene kurzu nie sú zahrnuté cestovné výdavky, parkovné, náklady na ubytovanie, stravovanie, písacie potreby a zošity, či občerstvenie. 


8.6.RENOSTER ACADEMY má právo zrušiť kurz, či zmeniť jeho priebeh, napríklad aj z dôvodu vzniku mimoriadnych okolností a situácií. RENOSTER ACADEMY má tiež právo zmeniť alebo zrušiť deklarovaných lektorov. 

8.7. RENOSTER ACADEMY upozorňuje, že v priestoroch konania kurzu sa môžu počas konania kurzu zdržiavať len Účastníci kurzu a osoby, ktorým RENOSTER ACADEMY vstup do týchto priestorov povolila. Iné osoby, ktoré sa budú zdržiavať v priestoroch konania kurzu budú požiadané, aby priestory opustili. 

8.8. Účastník kurzu sa zaväzuje dodržiavať pravidlá a podmienky obsiahnuté v organizačných pokynoch a pokynoch od pracovníkoch a spolupracovníkoch RENOSTER ACADEMY, ktoré vedú k úspešnému absolvovaniu Kurzu. V prípade hrubého porušenia organizačných pokynoch si RENOSTER ACADEMY vyhradzuje právo na vylúčenie Účastníka z kurzu a to bez akejkoľvek náhrady. 

8.9. Účastník berie na vedomie, že v prípade ak nenaplní podmienky úspešného absolvovania Kurzu, ide najmä o podmienky na absenciu, aktívnu účasť a záverečné skúšky nebude možné takémuto Účastníkovi vystaviť Osvedčenie o absolvovaní Kurzu. RENOSTER ACADEMY nie je zaviazané poskytovať akékoľvek náhrady alebo kompenzácie účastníkovi v takomto prípade. 

8.10. Účastník je zodpovedný za utajenie prístupového hesla a je výhradne zodpovedný za všetky aktivity prebiehajúce na kurze pod jeho registračným užívateľským menom a heslom. Účastník sa zaväzuje nesprístupniť prístupové heslo tretím osobám a zaväzuje sa rešpektovať výlučne osobný charakter konta a užívania obsahu, ak nie je v týchto VOP ustanovené inak. V opačnom prípade zodpovedá Účastník za škodu, ktorá RENOSTER ACADEMY vznikne. 

8.11. Účastník súhlasí a vyhlasuje, že bude dodržiavať podmienky používania poskytnutých prístupov do aplikácií. 

8.12. Účastník môže RENOSTER ACADEMY požiadať o bezplatné zapožičanie notebooku na dobu trvania kurzu.  Účastník je povinný využívať notebook výlučne pre účely Kurzu a je povinný ho chrániť pred neautorizovaným prístup a poškodením. Po skončení kurzu, ak nie je dohodnuté inak, je Účastník povinný notebook vrátiť do 7 dní na adresu RENOSTER ACADEMY na vlastné náklady. Účastník zodpovedá za prípadne škody spôsobené dopravou späť. V prípade nevrátenia notebooku v stanovenom termíne je RENOSTER ACADEMY oprávnené vystaviť Účastníkovi za každých začatých 30 dní nevrátenia pokutu vo výške zapožičania. V prípade ak Účastník notebook nevráti najneskôr do 3 mesiacov od skončenia Kurzu je MIDARO oprávnené vyúčtovať Účastníkovi pokutu vo výške 500 €.

9. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADU A ŠKODU

9.1. Poskytovateľ nezodpovedá za bezchybné fungovanie svojich internetových stránok, za rýchlosť internetového pripojenia Užívateľa a takisto za to neposkytuje žiadnu záruku (relevantné najmä pri on-line formách Služieb)

9.2. Zodpovednosť Poskytovateľa voči Užívateľovi v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania Služby z dôvodov na strane Poskytovateľa je obmedzená len na zodpovednosť vynaložiť primerané úsilie na obnovenie poskytovania Služby. Túto povinnosť Poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania Služby z dôvodov uvedených v týchto VOP (napr. zrušenie kurzu)

9.3. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za straty a škody na majetku alebo zdraví Užívateľa vzniknuté počas poskytovania Služby, pokiaľ tieto neboli spôsobené priamym zavinením Poskytovateľa alebo jeho zamestnancov. Odporúča sa, aby mal Užívateľ uzavreté primerané poistenie.9.4. Užívateľ zodpovedá za škodu, ktorú spôsobí svojím konaním Poskytovateľovi alebo tretím osobám počas účasti na Službe.

10. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

10.1. V prípade, že kupujúci, ktorý je spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania kupujúcim, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č.391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/; kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti.

10.2. Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č.391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

11.  OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 

Podrobné informácie o spracúvaní osobných údajov Užívateľov Poskytovateľom, vrátane práv dotknutých osôb, sú upravené v súlade s platnými právnymi predpismi (najmä Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 - GDPR a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov) v samostatnom dokumente "Zásady ochrany osobných údajov", ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP a je dostupný na https://www.renosteracademy.sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov/.

12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení. Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku, ktorý je sprístupnený na Internetovej stránke predávajúceho. 

Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na Internetovej stránke predávajúceho dňa 01.01.2025.

Na stiahnutie: